הודיה אלעל
החלה לפני 7 שנים את דרכה בבזק Online, כנציגת שירות במוקד שירות הלקוחות של כללית מושלם.
לאחר כשנתיים קודמה לתפקיד נציגת דיגיטל, ובהמשך קודמה לתפקיד נציגה בכירה במוקד. עוד הספיקה למלא תפקיד של מדריכה במוקד.
ומאז השמיים עבורה הם הגבול.
כיום, הודיה מנהלת צוות במוקד, ואף השתתפה וסיימה את המחזור השני של קורס עתודה ניהולית בבזק Online.
משפט אופייני של הודיה: "נהנית מאוד מעבודתי במוקד המהווה לי כמשפחה שניה".
משה בהטה
משה בן 23, עובד במוקד אגד כארבע שנים במצטבר במגוון תפקידים.
תחילה כנציג שירות, אחר כך עבד כחונך ולבסוף קודם לתפקיד נציג פניות הציבור.
משה התחיל לעבוד במוקד כנער, ובזכות עבודה קשה, סבלנות, התמדה ומוטיבציה – התקדם לתפקיד משמעותי ובעל חשיבות רבה.
משה חברותי, מקצועי ונעים הליכות ומתקיימים בו דברי הפתגם: יגעת ומצאת תאמין.
רוצים להצטרף למשפחה?
תשאירו לנו פרטים ואנחנו נחזור אליכם