מוקדי השירות של בזק Online מספקים שירותים מתקדמים לחברות הגדולות בארץ במגוון רחב של נושאים וברמות שונות של מורכבות.
עשרות המוקדים שהקימה בזק Online בפריסה ארצית, מספקים מדי יום שירות אדיב ומקצועי לאלפי פונים בתחומים שונים: בריאות, פיננסים, תשתיות, מגזר ציבורי ועוד.
לחברתנו צוותים מקצועיים ומיומנים, אשר ישרתו אתכם בבניית הפתרון המתאים לכם ביותר. אנו מצטיינים באיכות אנושית גבוהה, תפיסת שרות מגובשת ומיומנויות ניהול מקצועיות .
מוקדי השירות נתמכים בתשתיות וטכנולוגיות המתקדמות ביותר של חברת האם בזק. הפעלת המוקדים מתבצעת באופן שוטף, תוך בקרת איכות כוללת ובצורה רציפה וקבועה. זאת, על מנת לעמוד לאורך זמן במדדי שביעות הרצון של לקוחותינו. אנשינו נתמכים בכלי הדרכה מקצועיים לפיתוח יכולת ההקשבה, חיזוק השליטה בידע המקצועי ושיפור מתמיד של מיומנויות הנדרשות למתן שירות איכותי ומקצועי.
חברת בזק Online בעלת ניסיון רב והצלחה מוכחת בהקמה וניהול שוטף של מוקדי מכירות.
פעילותינו ממוקדת בהשגת תוצאות ונבחנת לאורך זמן בפרמטרים רבים. אנשי המקצוע שיאיישו את מוקד המכירות שלכם, ייבחרו על ידי מחלקת הגיוס שלנו בתהליך איתור קפדני ומיומן ויוודאו התאמה אבסולוטית לדרישתכם. מנהלי הצוותים שלנו עוברים הכשרות, אימונים והשתלמויות במיומנויות המכירה הטלפונית (טלמרקטינג) וזאת על מנת להגיע לרמה המקצועית הגבוהה ביותר.
לקוחות בזק Online נהנים מהטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחומה בארץ (Omnichannel) אשר תומכת בכל ערוצי השרות המקוונים – SMS, רשתות חברתיות, דואר אלקטרוני, שיחות וידאו ועוד. אנו דוגלים בלמידה והבנה מעמיקה של צרכי הלקוח, ומשקיעים זמן ומשאבים לשיפור מתמיד ואפקטיבי, אשר יוביל למיצוי מקסימלי של פוטנציאל המכירה.
מרכזי המומחים שלנו מהווים כתובת לטיפול בפניות מורכבות במגוון תחומים, ומספקים מידע מקיף ומקצועי אודות זכויות, שירותים והטבות לאוכלוסיות שונות.
ייחודם של מרכזי המומחים שלנו הינו בטיפול מקצה לקצה בפניות הדורשות טיפול מעמיק ומקצועי. אנשינו עובדים מול ממשקים וגופים שונים עד לסגירת מעגל טיפול מלא עבור הלקוח. מרכזים אלו מאוישים בדר"כ על ידי בעלי תפקידים בעלי ניסיון וידע רב, המהווים אוטוריטה מקצועית בתחומם, ולהם סמכויות נרחבות.
המומחים במרכזים שלנו מלווים את הפונים אליהם יד ביד בפתרון בעיות והסרת חסמים בתהליך הטיפול בפנייתם ומימוש זכויותיהם.
בזק Online מפעילה מגוון מוקדים העוסקים בתמיכה טכנית ללקוחות.
תשומת לב מרכזית במוקדים אלו ניתנת לגיוס אנשים מיומנים בעלי ידע טכני נרחב. המועמדים לתפקיד התמיכה עוברים מבחני סינון והתאמה ראשוניים בטרם ייקלטו בחברה.
עם קליטתם במוקד – עוברים אנשינו תהליך הכשרה מקיף וייחודי בעולמות התוכן הרלוונטיים, בד בבד עם בניה ושיפור של מיומנויות מתן שירות גבוהות. בזק Online עושה שימוש בכלי תמיכה מתקדמים לצורך מתן טיפול מלא ושלם בפניית הלקוח.
בזק Online צברה ניסיון עשיר בהקמה, ניהול והשבחה של פעילויות פניות הציבור- טלפונית וכתובה – ללקוחות ממגוון מגזרים.
ייחודם של מוקדים אלה הינו בטיפול בלקוחות אשר קיבלו מענה/שירות בלתי מספק מצד הארגון, על מנת לאפשר להם חוויית לקוח מתקנת וחיובית. במוקדי פניות הציבור מעסיקה בזק Online אנשים בעלי יכולת התנסחות גבוהה במיוחד – בכתב ובע"פ, לאחר שעברו הכשרה ייחודית.
לתפיסתנו – פעילות פניות ציבור מהווה ליבת כל ארגון – מקום אליו מתנקזות הפניות המורכבות ביותר, ומהווה עבור הארגון סוג של מראה. אנו מקפידים על ניתוח המידע הזורם למוקדים, על מנת לשקף לארגון תמונת מצב עדכנית, ולהציע שיפור וייעול בתהליכי שירות חוצי ארגון, תוך מתן דגש על חווית הלקוח.
אנחנו מזמינים אותך להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם
© כל הזכויות שמורות לבזק online | נבנה ע״י האקדמיה ללימודי וורדפרס