לקוחות מספרים

שירותי בריאות כללית

מוקד זימון תורים 2700*.

חברת בזק אונליין מיטיבה לתת את השירות האיכותי והאופטימאלי עבור כללית. החל משדרה ניהולית משובחת ועד לטיפול בפתרונות קצה בדגש על מתן תגובה מהירה.

המוקד הינו פורץ דרך בשירות מקצועי ומהיר.
אנו גאים בעבודתם, מסירותם ובליווי המקצועי הנדרש.

משרד לשוויון חברתי

המשרד לשוויון חברתי – מרכז מומחים למיצוי זכויות עבור אזרחים וותיקים. חמלה, רגישות ומקצוענות.

אנו גאים בהבעת האמון מצד המשרד לשוויון חברתי, אשר בוחר בנו כל פעם מחדש, מזה שבע שנים ברציפות, לניהול ופיתוח מרכז מומחים יחיד ומיוחד למיצוי זכויות. 
לדברי מנכ"ל המשרד, המרכז הינו "הלב הפועם של המשרד לשייוויון חברתי".

המרכז מאוייש על ידי אנשי מקצוע חדורי שליחות, ושחקני נשמה אמיתיים שהופכים עולמות עבור האזרח הוותיק ומלווים באופן אישי כל אזרח/ית עד למתן מענה מלא ומקיף לכל בעיה ופניה.

משרד המשפטים

מוקד שירות רב תחומי של משרד המשפטים – מקצוענות ויצירת ערך לצד גדילה והתפתחות.

מוקד שירות מקצועי, איכותי מתפתח וגדל המקיף עולמות תוכן רבים ומורכבים, ומהווה את הפנים של משרד המשפטים עבור לקוחותיו. זאת לצד עבודה שוטפת שמרכז המוקד אל מול היחידות המקצועיות השונות במשרד.

המוקד שיפר משמעותית את איכות וזמינות השירות עבור האזרח, ואף מייצר ערך ותובנות עבור אגף השירות של משרד המשפטים, לשם מימוש חזונו וערכיו.

קופת חולים לאומית

מוקד בזק Online מהווה נדבך חשוב ומרכזי בעולמות הצמיחה וקשרי הלקוחות בקופת חולים לאומית.
מזה כ- 4 שנים שלאומית זוכה לשיתוף פעולה פורה שמניב תוצאות מצוינות.
בזק Online הינה ספק שקוף הגון המאפשר לנו להתנהל באופן מיטבי.

משרד הבריאות

מוקדי משרד הבריאות מנוהלים, זו השנה התשיעית ברצף, על ידי בזק Online. המוקדים מנוהלים במקצוענות רבה תוך תחושת שותפות מלאה. הפעילות מקצועית ואיכותית, גדלה ומתפתחת מידי שנה.

השירות מקיף עולמות תוכן רבים ומורכבים, ומהווה קו ראשון לכלל הלקוחות והמטופלים של משרד הבריאות בכל הארץ. הצוותים המקצועיים במוקד עובדים תוך שיתוף פעולה עם הצוותים המקצועיים ביחידות המשרד, על מנת למקסם ולשפר את השירות.

בזק Online הקימה ומפעילה עבור משרד הבריאות את מוקד קול הבריאות, מוקד היק"ר, מוקד התרגום הרפואי, המוקד הלאומי לגמילה מעישון ומוקד האחיות. אנו גאים בעשייה המצוינת לטובת תושבי מדינת ישראל.

אגד

מפעיל התחבורה הגדול בישראל – שותפות אמת לדרך.

בשותפות אמיצה וארוכת שנים, מאז שנת 2003, אנו מנהלים עבור אגד מערך שירות הכולל מידע כללי, טיפול בנושאי אבידות, פניות בנושאי ביטוח, רכישת נסיעות, גיוס נהגים ואף ניהול מלא של פעילות פניות הציבור של אגד.

אנו גאים ברמת איכות גבוהה אותה אנו מעניקים ללקוחות, כמו גם בפתרונות טכנולוגים מתקדמים ביותר שאנו מספקים עבורם.

המוקד מהווה מוקד דגל בחברה ובין מפעילי התחבורה הציבורית הן הודות למקצוענות, מומחיות ושותפות עם הלקוח, והן הודות לנציגים ומנהלים איכותיים ומקצוענים שהתקדמו והתפתחו ממוקד זה בחברה כולה.

פסגות

כשותפים חדשים בחברת בזק Online אין ספק שהצלחנו בבחירתנו. הקמת "מוקד פסגות" הייתה מהירה יעילה ומקצועית. תוך 3 חודשים בזק Online הקימה מוקד המאייש כ- 50 נציגים הנותנים מענה טלפוני מקצועי, אדיב ושרותי לכלל לקוחותינו ועומדים בכל היעדים שהוצבו.

העבודה מבוצעת בשיתוף פעולה מלא ומאפשרת לנו שקט ובטחון מרבי במרחב העשייה.
הידיעה שיש לנו שותף מלא בעבודה היודע להנחות ולייעץ, לתקן ולשפר לכוון ולייעל ניכר כבר בפידבקים העולים מן השטח.

אין ספק שניסיון רב השנים של בזק Online מביא לתוצאות מהר מכפי שחשבנו. אנו שמחים בבחירה וגאים להיות שותפים למשפחת ההצלחה.