אגף הטכנולוגיות של בזק Online מתמחה בהקמה ותחזוקת פתרונות לניהול מוקדים.
מערכות אלה כוללות IP-PBX, Voice Gateways, IVR, CTI, Outbound Dialer, מוניטור "זמן אמת", דוחות היסטוריים והקלטת שיחות.
סל הפתרונות הטכנולוגיים של בזק Online מגוון וכולל את המערכות המובילות בתחום: Enghouse Interactive, Genesys ואף מערכות מבוססות Open Source Asterisk, הכוללות כלי ניהול מתקדמים שפותחו בבזק Online בהתאמה מלאה לדרישות הלקוחות ולמתודולוגיות הניהול בחברה. כך מתאפשר לנו לספק ללקוחותינו את הפתרון המתאים ביותר.
מענה קולי אינטראקטיבי (IVR (Interactive voice response
חלק מרכזי במערכות ה- Contact Center המאפשרות ניתוב של הלקוח לתור או לשירות הקולי המתאים בהתאם לבחירתו (בהקשות DTMF).
לבזק Online ניסיון עשיר בהקמה ותפעול פתרונות מבוססי ASR
(Automatic Speech Recognition)
מערכות אלה מאפשרות זיהוי קולי של בקשות הלקוח וניתן לנתב אותן ליעד המתאים ו/או לספק ללקוח מידע רלוונטי בהתאם.
הן משמשות לייעול תהליך ניתוב השיחה ב- IVR (חלופה שירותית יותר מאשר תפריטי IVR ארוכים הכוללים רשימת אפשרויות בחירה/ניתוב ארוכה), ומהוות פלטפורמה יעילה וחדשנית לפיתוח שירותים עצמיים ללקוח, הכוללים אינטגרציה למערכות חיצוניות.
מערכת לניהול קשרי לקוחות (Customer Relationship Management) היא כלי מרכזי בשימוש הנציגים והמנהלים במוקד.
אגף הטכנולוגיות של בזק Online מספק מגוון פתרונות החל ממערכות ניהול פניות המשמשות לתיעוד פניות לפי קטגוריות, ועד למערכות לניהול קשרי לקוחות מורכבות הכוללות מידע רב, היררכיה לקוח-ארגון, אינטגרציה למערכות חיצוניות כגון IVR, CTI, CHAT, Outbound Dialer ומערכות חיצוניות נוספות.
מערכות Knowledge management system במוקדי השירות והמידע משפרות את יכולת הנציגים לתת שירות יעיל ומקצועי ללקוחותינו ומבטיחות מתן מידע עדכני ואחיד.
המערכות כוללות כלי ניהול והזנת מידע ע"י קבוצת המנהלים ומידענים ומספקות לנציגים כלי חיפוש יעיל לפי מילות מפתח וקטגוריות.
בנוסף המערכות כוללות כלי לימוד ובחינות לנציגים בעזרתם מנהלי המוקדים מוודאים כי כל הנציגים ברמת הכשרה וידע מתאימים לתפקידם.
אנחנו מזמינים אותך להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם
© כל הזכויות שמורות לבזק online | נבנה ע״י האקדמיה ללימודי וורדפרס