• דף הבית
  • אודות החברה
    • דבר המנכ״ל
    • אודות החברה
    • האנשים שלנו
  • טכנולוגיות
    • Contact Center
    • IVR
    • מערכת זיהוי דיבור ASR
    • CRM
    • מערכת ניהול ידע
    • Omnichannel
  • המוקדים שלנו
    • מוקדי שירות
    • מוקדי מכירות
    • מרכזי מומחים
    • מוקדי תמיכה טכנית
    • מוקדי פניות הציבור
  • לקוחות מספרים
  • קריירה ומקצוענות
    • משרות פנויות
    • סיפורי קריירה שלנו
    • החיים במשפחת בזק online
  • צור קשר
תפריט
  • דף הבית
  • אודות החברה
    • דבר המנכ״ל
    • אודות החברה
    • האנשים שלנו
  • טכנולוגיות
    • Contact Center
    • IVR
    • מערכת זיהוי דיבור ASR
    • CRM
    • מערכת ניהול ידע
    • Omnichannel
  • המוקדים שלנו
    • מוקדי שירות
    • מוקדי מכירות
    • מרכזי מומחים
    • מוקדי תמיכה טכנית
    • מוקדי פניות הציבור
  • לקוחות מספרים
  • קריירה ומקצוענות
    • משרות פנויות
    • סיפורי קריירה שלנו
    • החיים במשפחת בזק online
  • צור קשר

הטכנולוגיות שלנו

  • דף הבית
  • עמודים
  • הטכנולוגיות שלנו

מערכות Contact Center

אגף הטכנולוגיות של בזק Online מתמחה בהקמה ותחזוקת פתרונות לניהול מוקדים.

מערכות אלה כוללות IP-PBX, Voice Gateways, IVR, CTI, Outbound Dialer, מוניטור "זמן אמת", דוחות היסטוריים והקלטת שיחות.

סל הפתרונות הטכנולוגיים של בזק Online מגוון וכולל את המערכות המובילות בתחום: Enghouse Interactive, Genesys ואף מערכות מבוססות Open Source Asterisk, הכוללות כלי ניהול מתקדמים שפותחו בבזק Online בהתאמה מלאה לדרישות הלקוחות ולמתודולוגיות הניהול בחברה. כך מתאפשר לנו לספק ללקוחותינו את הפתרון המתאים ביותר.

לפרטים נוספים

מערכת IVR

מענה קולי אינטראקטיבי (IVR (Interactive voice response

חלק מרכזי במערכות ה- Contact Center המאפשרות ניתוב של הלקוח לתור או לשירות הקולי המתאים בהתאם לבחירתו (בהקשות DTMF).

לפרטים נוספים

מערכת זיהוי דיבור ASR

לבזק Online ניסיון עשיר בהקמה ותפעול פתרונות מבוססי ASR
(Automatic Speech Recognition)

מערכות אלה מאפשרות זיהוי קולי של בקשות הלקוח וניתן לנתב אותן ליעד המתאים ו/או לספק ללקוח מידע רלוונטי בהתאם.
הן משמשות לייעול תהליך ניתוב השיחה ב- IVR (חלופה שירותית יותר מאשר תפריטי IVR ארוכים הכוללים רשימת אפשרויות בחירה/ניתוב ארוכה), ומהוות פלטפורמה יעילה וחדשנית לפיתוח שירותים עצמיים ללקוח, הכוללים אינטגרציה למערכות חיצוניות. 

לפרטים נוספים

מערכת CRM

מערכת לניהול קשרי לקוחות (Customer Relationship Management) היא כלי מרכזי בשימוש הנציגים והמנהלים במוקד.

אגף הטכנולוגיות של בזק Online מספק מגוון פתרונות החל ממערכות ניהול פניות המשמשות לתיעוד פניות לפי קטגוריות, ועד למערכות לניהול קשרי לקוחות מורכבות הכוללות מידע רב, היררכיה לקוח-ארגון, אינטגרציה למערכות חיצוניות כגון IVR, CTI, CHAT, Outbound Dialer ומערכות חיצוניות נוספות.

לפרטים נוספים

מערכת ניהול ידע KM

מערכות Knowledge management system במוקדי השירות והמידע משפרות את יכולת הנציגים לתת שירות יעיל ומקצועי ללקוחותינו ומבטיחות מתן מידע עדכני ואחיד.

המערכות כוללות כלי ניהול והזנת מידע ע"י קבוצת המנהלים ומידענים ומספקות לנציגים כלי חיפוש יעיל לפי מילות מפתח וקטגוריות.
בנוסף המערכות כוללות כלי לימוד ובחינות לנציגים בעזרתם מנהלי המוקדים מוודאים כי כל הנציגים ברמת הכשרה וידע מתאימים לתפקידם.

לפרטים נוספים

אנחנו מזמינים אותך להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם

לפניות בנושא חברת בזק ,יש ליצור קשר באתר: https://www.bezeq.co.il
לפניות בנושא חברת בזק בינלאומי, יש ליצור קשר במייל: pniot@bezeqint.co.il

מפת האתר

  • אודות החברה
  • טכנולוגיות
  • המוקדים שלנו
  • לקוחות מספרים
  • קריירה
  • צור קשר
  • מדיניות פרטיות

פתרונות ושירותים

  • מוקדי שירות
  • מוקדי מכירות
  • מרכזי מומחים
  • מוקדי תמיכה טכנית
  • מוקדי פניות הציבור

יצירת קשר

  • קיבוץ רבדים, ד.נ שקמים, מיקוד 7982000
  • 08-6260105
  • info@bezeqonline.co.il

© כל הזכויות שמורות לבזק online | נבנה ע״י האקדמיה ללימודי וורדפרס

השאירו פרטים ומומחה למערכות Contact center יחזור אליכם
במידה ואתם מעוניינים להגיש מועמדות יש להשאיר פרטים בדף המשרות שנמצא תחת קריירה ומקצוענות.