אנחנו מזמינים אותך להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם
© כל הזכויות שמורות לבזק online | נבנה ע״י האקדמיה ללימודי וורדפרס
אני אבי, מנכ"ל בזק אונליין משנת 2018, בעל תואר שני (בהצטיינות) במינהל עסקים, אוניברסיטת בן גוריון בנגב.
משרת את החברה ולקוחותיה החל משנת 2007 – כסמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי. בשנת 2016 מוניתי לתפקיד סמנכ"ל לקוחות בחטיבת בריאות ופיננסים – אותו ביצעתי עד לשנת 2018.
כמנכ"ל של ארגון, המעסיק מעל 2,000 עובדים, אני גאה בכל אחד ואחת מאנשי בזק אונליין, אשר משרתים את לקוחותינו – במקצועיות הראויה ושמח על כל הזדמנות למגע עם לקוח קיים או לקוח חדש הזקוק לשירותי הקמה, ניהול והפעלה של Contact Center מתקדם.
אני מימי, סמנכ"ל לקוחות- מגזר ציבורי ותשתיות. אני עובדת בבזק אונליין מזה 14 שנים.
לאורך שנות עבודתי בחברה, מילאתי מגוון רחב של תפקידים בהם ניהול מוקדים, ניהול תחום האו"ש והאנליזה, ניהול מערכי שירות גדולים והקמת מוקדים.
במסגרת תפקידי הייתה לי הזכות להתוות תפיסות הפעלה חדשניות ולהוביל מהלכים ליזום חדשנות הן בפן התהליכי והן בפן הטכנולוגי, לרבות אפיון
מערכות ושירותים טכנולוגיים המשפרים את חווית השירות והערך ללקוח.
אבן הדרך המרכזית בעשייה שלי היא המיקוד בעובד ובהתאמה ללקוח, לצד יצירת שותפות, מובילות ומצוינות של הצוותים הניהוליים ולקוחות החברה.
בזק אונליין עבורי היא בית ספר למנהיגות, למעוף ויצירתיות ומקום שבו גם את הבלתי אפשרי, אפשר לעשות.
נעים מאוד אני אסף,
בחודש מאי 2023 הצטרפתי לנבחרת ההנהלה של בזק אונליין לתפקיד סמנכ"ל החטיבה העסקית.
הגעתי לבזק אונליין עם ניסיון מצטבר של מעל ל- 20 שנים בהקמה וניהול של מוקדי שירות ומכירה בעולמות תוכן מגוונים בחברות המובילות במשק.
החטיבה העסקית בבזק אונליין רואה את עצמה כשותפה עסקית ללקוחותיה, מתמחה בהקמה וניהול של מוקדים במנעד רחב של מודלי הפעלה מגוונים תוך שימת דגש על ערכים של שקיפות חדשנות ומקצוענות .
סיפור ההצלחה של החטיבה מתבסס על ההון האנושי המשובח שלנו, העוסק מידי יום במתן שירותים עבור לקוחות החטיבה.
החברה מהווה פלטפורמה לצמיחה התפתחות וקידום למגוון תפקידים רחב.
אני רואה כל עובד ומנהל בחטיבה כשותף פעיל וכחלק משמעותי בסיפור ההצלחה שלנו.
אני דודי, סמנכ"ל טכנולוגיות בבזק אונליין משנת 2016, בעל תואר B.Sc. במדעי המחשב, המכללה האקדמית תל חי.
בוגר קורס ניתוח מערכות מידע John Bryce וקורס ניהול בכיר למנמ"רים CIO, היחידה ללימודי המשך – הטכניון ובעל ניסיון רב בתחום מתן פתרונות טכנולוגיים לניהול מוקדים.
בתפקידיי הקודמים שימשתי כמנהל פרויקטים בחברת תדיראן טלקום וכמנהל תחום תפעול בחברת אקספון 018.
במסגרת תפקידי כסמנכ"ל הטכנולוגיות בבזק אונליין הנני אחראי על עיצוב אסטרטגיית המחשוב בחברה וניהול אגף הטכנולוגיות על כל צוותיו (מערכות מידע, תשתיות ואבטחת מידע, תפעול מערכות Contact Center ותמיכה טכנית) וזכיתי להיות שותף בהקמת מוקדים משמעותיים וגדולים במשק הישראלי.
מטרתי היא לספק למנהלי ועובדי בזק אונליין, חברה העומדת בקדמת הטכנולוגיה, פתרונות טכנולוגיים ושירותי מחשוב מתקדמים ויציבים שיאפשרו להם להמשיך ולשרת את לקוחות החברה באופן מיטבי.
שאיפתי היא להמשיך בשיפור מתמיד של מערכות המחשוב ושל נהלי העבודה, ולאפשר למנהלים והעובדים המוכשרים והמסורים שבאגף להביא לידי ביטוי את יכולותיהם בפרויקטים והאתגרים שלפנינו.
אני ארי, סמנכ"ל הכספים של החברה. רו"ח מוסמך ובוגר תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת חיפה ומוסמך במנהל עסקים בהתמחות במימון מאוניברסיטת בר אילן.
יש לי מעל 25 שנות ניסיון בעולמות ניהול הכספים, חשבות, כלכלה ותמחיר, בסקטור הפרטי והציבורי.
בשנת 2023 ניתנה לי הזכות להצטרף לחברת בזק אונליין, תחילה כחשב ולאחר מכן כסמנכ"ל הכספים.
במסגרת תפקידי אני אחראי על גיבוש מדיניות הכספים של החברה, ביצוע פעילויות למען הגברת האיתנות הכלכלית של החברה, הכנת התקציב השנתי של החברה, וכן אחריות על תחומי השכר והרכש.
מקצועיות, שקיפות, הגינות ויעילות הם הערכים המניעים אותי והחזון שלי הינו להביא ערך מוסף לחברה בתחומי אחריותי ולהוות BP ליחידות העסקיות.
שמי יוגב בוחבוט, אב לארבעה ונשוי לבת אל. בוגר תואר ראשון בחינוך ומשאבי אנוש.
בחרתי לפתח ולנהל את הקריירה שלי בעשור האחרון בבית הספר המתקדם ביותר לניהול – בזק אונליין.
לאורך השנים זכיתי לנהל את מערך זימון תורים של שירותי בריאות כללית ולהובילו למצוינות שירותית ותפעולית.
אני מאמין שחדוות העשייה המורגשת היטב במסדרונות החברה וההון האנושי הם הדלק המניע את הארגון להצלחות והישגים והם שמבדלים אותנו ממתחרינו.
בתפקידי הנוכחי כמנהל תחום גיוס ומשאבי אנוש, אני אמון על טיפוח ופיתוח ההון האנושי, בניית מסלולי קריירה ואפיקי קידום וזאת לצד חיזוק מימד האושר.
נעים מאד, אני מיטל, מנהלת מערך מוקדים.
בעלת תואר שני M.A במגזר ציבורי ועסקי מאוניברסיטת תל אביב.
הצטרפתי לבזק אונליין בשנת 2016 ומזה 8 שנים אני עובדת בחברה. בעלת נסיון של 16 שנים בעולמות ה-call center, חיה ונושמת מוקדים.
את דרכי המקצועית התחלתי כנציגה בחברת תקשורת ומשם צמחתי לתפקידי ניהול בכירים ומגוונים.
כמנהלת מערך מוקדים בעולמות השירות, התפעול והמכירות אני עוסקת רבות בניהול לקוחותינו על מכלול ההיבטים- הקמת מוקדים ופעילויות חדשות לצד ניהול פרויקטים בעולמות תוכן במגזר הציבורי והעסקי.
מנהלת תהליכי עבודה ממוקדי שיפור, בדגש על שביעות רצון לקוח והתייעלות תפעולית.
ביחד עם מנהלי המערך אני מובילה אסטרטגיית מיקוד לקוח ופועלת ליישום טרנספורמציות עם added value בכלל המגעים עם לקוחותינו.
אני מאמינה בעבודה משותפת, עם חדוות יצירה המובילה למצוינות, פועלת ליישום אסטרטגיה לניהול בשותפות מלאה עם הלקוח וראייתו ב360, תוך מתן שירות איכותי ומשמעותי ללקוח הקצה.
אני דומיניק, מנהלת רווחה ארגונית ומנהלת אתר מוקדי באר שבע. עובדת בחברה למעלה מ-15 שנים. התחלתי כנציגת מכירות והתקדמתי לתפקידי הנוכחי בחברה.
ניהול הרווחה בארגון הינו בעל משמעות רבה ואבן דרך מרכזית לשימור העובד. אחד האתגרים הגדולים איתו אנו מתמודדים- נדידת עובדים ובפרט שימור הטאלנטים שגויסו והושקעו בהם מאמצים רבים והיום הם ליבת הארגון: העובדים עצמם!
בחברה שלנו, מצופה מעולם הרווחה לתת מענה לדור X Y Z.
בזק אונליין הינה בית שני לי בו צמחתי, התפתחתי ואני דוגמא לשורשים נטועים היטב בקרקע פורייה ויציבה.
גאה להיות חלק במשפחת בזק אונליין.
שמי נטלי פת, מנהלת מערך מוקדים בחטיבת מגזר ציבורי, בעלת תואר ראשון בתקשורת ושיווק.
התחלתי את דרכי בחברה כמנהלת מוקד משרד התחבורה ולאחר זכייתנו במכרז משרד המשפטים, נפלה בחלקי הזכות להקים ולנהל את מוקד השירות ולהיות שותפה למהפכת השירות הממשלתית המציבה את האזרח בלב העשייה.
אני מאמינה כי המפתח המשמעותי להצלחה נעוץ בערך שאנו מייצרים לעובדינו המאפשר להם לממש את כישוריהם באופן ייחודי.
כיום אני מנהלת מערך שירות ובמסגרת תפקידי אני אמונה על פיתוח הצוותים הניהוליים וההון האנושי, יצירת מצוינות ומובילות שירותית, כשהערך המרכזי המהווה נר לרגלינו, הוא להיות מעל ומעבר.